Καλωσόρισμα


Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο των ασύχαστων λέξεων!

69325-cam01248

Λευκός Πύργος, Θεσσαλονίκη

Αρχικά επιτρέψτε μου να σας συστηθώ. Είμαι η Χρύσα και κατάγομαι από την πόλη της Λάρισας. Σπούδασα στην Αθήνα κι έπειτα στη Μάλαγα της Ισπανίας. Και οι δύο αυτές πόλεις μου άφησαν πολύ ξεχωριστές αναμνήσεις. Φέτος όμως μου έλαχε να γνωρίσω την υπέροχη πόλη της Θεσσαλονίκης, όπου πλέον διαμένω.

Ασχολούμαι με τη μετάφραση και τον υποτιτλισμό, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιώ το δεύτερο προπτυχιακό μου που αφορά στην Ισπανική γλώσσα και πολιτισμό. Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία αυτού του ιστολογίου, στο οποίο θα μπορείτε να βρίσκετε ασυνήθιστες και ενδιαφέρουσες ειδήσεις, κυρίως, από τον ελληνόφωνο και ισπανόφωνο κόσμο.

Αγαπώ να μαθαίνω ξένες γλώσσες, μιας και το να επικοινωνώ σε άλλη γλώσσα μου δίνει μια αίσθηση δύναμης και συνάμα ηρεμίας. Τέλος, το όνειρό μου, το οποίο δεν είναι καθόλου πρωτότυπο, είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο!

Ελπίζω αυτό το ιστολόγιο να γίνει χώρος συνάντησης ατόμων που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα.

Τι λέτε, ξεκινάμε;

About Chrysa

Soy una joven griega que quiere viajar por el mundo.
This entry was posted in Άρθρα στα Ελληνικά and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

